Små, små ord

…som får mig att tappa lusten.

Får mig att tappa andan. Känna mig oförstående och inse att: så olika vi är här i världen.

Kanske tar jag för lätt på saker, får andra att undra vem jag är. Jag vet inte, men så allvarligt ser jag inte på allt. Jag tar livet med en klackspark, försöker se saker positivt. Men ledsen kan även jag bli emellanåt.

Ord är viktiga, ord betyder något.

Hämtar andan.

av madonnan Postat i Okategoriserade

11 comments on “Små, små ord

  1. Well, well, well – ord är väldigt viktiga. Har fått en skopa med fel sorts nu och känner mig inte så där väldigt uppåt kan jag tala om. Men, det går väl över… Man kan ju hoppas!

  2. Ibland har jag inte lust att säga något men då sägs ju orden uppe i huvudet i alla fall.
    Det är nog bra nu när jag tänker efter. 🙂
    Kram

  3. Ord är otroligt betydelsefulla och väldigt mycket på hur man använder dom och vem som använder dom.
    Två personer kan faktiskt säga samma ord men de kan få helt skillda betydelse.
    Kramizzzz

Kommentera

