Tänk, det regnar ute

…de sjunger till Singstar i rummet bredvid, så det nästan ryker i väggarna och jag kan sitta här och läsa och titta i era fantastiska bloggar.

De berör verkligen, de ger mig så mycket; upplevelser, inblickar i andras tankar, ja nästan som ett extra liv – precis som böcker. Och jag känner som att jag känner er rätt bra.

Tack för att jag får läsa.

Jag uppskattar det så och ni vet vilka ni är 🙂

av madonnan Postat i Okategoriserade

17 comments on “Tänk, det regnar ute

  1. Hahha jag är här som en svamp och suger i mig!
    Tack så mycket och det är ju samma med det du skriver, det lockar många att komma hit.
    Många kramar till dig!

  2. Haha, vet inte om jag tillhör skaran men jag stretar på och gillar det DU skriver. 🙂
    Huvudsaken.
    Ha det gott.
    Kram 🙂

  3. ;o)

    Jo, jag tackar dig också! Bloggandet är riktigt intressant, lärorikt och bra för mig och jag har roligt här i bloggbyn!

    Ha det gott! /Katrin

  4. Funderar över förra inlägget och tänker att om vi hela tiden känner av andras sinnesstämningar så tar vi också omedvetet hänsyn till dem också.
    Det gör att vi aldrig slappnar av riktigt, till slut leder det kanske till att vi själva blir trötta och inte vet vad vi känner och tänker.
    Att aldrig ”släppa loss” och vara som man vill utan hela tiden ta hänsyn blir kanske i längden betungande.
    Vi kanske ska koncentrera oss på våra känslor och låta andra ta hand om sina, för som min berömda psykolog sa:
    Hur vet du att du känner av den andra personen på rätt sätt?
    Jag hade inget svar på det 🙂
    I övrigt säger jag som Livsglimtar ovan, jag läser dig ofta, och du får gärna läsa mig 🙂
    Tack och kram

  5. Rätt. Alla er menar jag och några till 🙂

    Syster yster; Du är som alltid väldigt klok. Och jag ska tänka på att inte känna av för mkt alltså… Kram 🙂

  6. 🙂 Tycker om att läsa här hos dej!!

    Ligger lite lågt nu men är snart tillbaka! Mycket som ska ordnas och lite för lite ork. Bloggen blir satt åt sidan men jag läser hos dej och mina andra goingar! 🙂

  7. Jag tycker om att läsa din blogg som på några korta meningar hinner framföra så mycket. Det är en konst att göra en lång berättelse kort
    Själv så tenderar mina inlägg numera att bli novellformat. Jag vill också va kort och koncis…….
    Ha en härlig kväll och tack för de snälla raderna i min blogg, de värmde.
    KRAM

  8. Jag kan bara hålla med vad resten av gänget skrivit, alltid lika trevligt att läsa dina inlägg och det bästa av allt är att man varje gång blir sittandes med en liten tankeställare!!!!!
    Kramizzzzzar till dig från mig

  9. Jag instämmer med alla föregående talare! :0)
    Dina inlägg är som en karameller, goda att suga på och man vill bara ha mera av dem!
    Tänkvärda saker absolut. Jag blir alltid sittandes en stund och funderar när jag läser dina inlägg.
    Kramar till dej Madonnan!

Kommentera

