Ett midsommarhopp i skogen :)

Nu i midsommartider är jag så modig att jag sätter in en liten bild på ett midsommarhopp. Vi hittade nämligen en studsmatta mitt i skogen, bredvid en stig och då blev vi så glada. Härligt att hoppa!

Glad Midsommar till alla! 🙂

av madonnan Postat i sport

15 comments on “Ett midsommarhopp i skogen :)

  1. Detsamma. Vilken liten spenslig varelse du är. Så där såg jag ut innan medicinerna.
    Men jag lever och det är nog huvudsaken. 🙂

    Kramar till dig 🙂

  2. Miss T: Att man finns och har det bra är det viktigaste här i livet… Kram på dig och hoppas du har en bra midsommar 🙂

    photoimagine: Fotograferade ett annat hopp, på min andra blogg, lite högre upp i luften… Här är det dock jag som hoppar 🙂

    Sam: Tack ska du ha och detsamma. Det är väldigt roligt iaf! 🙂

  3. Tack för era kommentarer, kram på er 🙂
    photoimagine: Oj då…det är nog bara tillfälligt, har ju inte skrivit så mkt? Tack för att du berättade 🙂

  4. Ha, är det där du…? Då har du ju övat, och kan inte sätta något emot när ni blir inbjudna för studsmatte-hoppning ute hos oss i skärgården ;-))

    En sak bara…. man FÅR INTE hoppa med skorna på ;-))

    Farligt, farligt!

Kommentera

