Ibland

…får man ändå ta och skärpa sig lite grann.

Fokusera. Och undra varför vegeburgarna är slut precis när jag är så sugen på en sån. Det är lite mystiskt.

Sen tycker jag det verkade bra, där idag. Hoppas det löser sig och verkligen blir rätt.

Nej, jag tar min filt och ger mig ut en sväng. Läser en bok och känner att det faktiskt är sommar. Och alla har sparat en massa saker åt mig att ordna. Håhå.

Tänk, jag tyckte precis…

Jag tänker så mycket.

av madonnan Postat i Okategoriserade

7 comments on “Ibland

  1. Hoppas du hittat fler vegeburgare och njutit på filten. Tänk om det vore så lätt att allt blev rätt bara man önskade det. Åhhh vad jag hade önskat då 🙂
    Kram

  2. ”Alla har sparat en massa saker åt mig att ordna” – tänk… har du också märkt det?

    Själv har jag haft sommarlov i snart 6 timmar och det är massor av ”mammaaaa…skulle du kunna….”

  3. Det är nästan alltid så att det man är sugen på plötsligt är slut. Hoppas iaf att du hittat fler vegeburgare och att du har fått pusta ut lite på filten i lugn och ro.

Kommentera

