Varje dag

…så är jag så glad att Du finns, att vi har varandra du och jag.

För att vi har så mycket att säga varandra. Sån samhörighet. För att du är du. För att jag får vara bredvid dig.

Tack för att jag fick vara med dig idag. Och känna den där fina känslan som vi har mellan oss. Vi ska klara allt, tillsammans; du och jag.

Älskar dig. Alltid.

18 comments on “Varje dag

  1. Mmmm….det är så viktigt att ha någon vid sin sida…

    Inget S eller M i början…. 😉

    Det är lite svårt att vara mer offentlig just nu… Det får vänta till hösten tror jag.

    Men facket är kontaktat, och utbildningsförvaltningen, liksom stadsdelsförvaltningen (trots att de inte har ansvar över oss)…

    Vi måste få stopp på den här rektorn….som vaslar runt i skolorna och antagligen har ett helt falskt CV…

  2. Vi gillar vad du skriver. Jag gör det, ja jag är ju Bengt. Jag har slagits mot många myndigheter. Men jag har börjat med älgar istället, dom är i alla fall snälla…….moosekiss

  3. Mamman: Önskar er skola lycka till iaf. Verkar inte riktigt klokt… Hoppas det löser sig!

    Bengt:Älgar är väldigt ståtliga, vackra. Bra att börja med det.
    Tack för fina ord 🙂

  4. Varje dag påminner jag mig om att känna tacksamhet över att just jag får uppleva så mycket kärlek….att aldrig ta den för given…och tänka på vikten av att vårda den/kram!

  5. Så fint du skriver. Jag är värdelös på att formulera sådana tankar på några få rader.
    Önskar dig all lycka, kram!

Kommentera

