Det är verkligen

…hur tråkigt som helst med att skriva i blogg just nu.

Jag behöver få en mäktig läsupplevelse eller två. Gärna något som berör; här inne.

Så snälla; skriv!

Bara en vädjan…

av madonnan Postat i tankar

9 comments on “Det är verkligen

  1. Det var en tuff uppmaning! Själv har jag fått en fin läsupplevelse när jag läste det tal som min äldsta dotter ska hålla på sin mosters bröllop!
    Kram och ha en bra dag!

  2. Tack för era kommentarer.

    znogge: Det låter fint, tal kan vara så berörande… 🙂

    Sam Z: Jadu, vad kan det vara?
    Något som berör med lyckligt slut kanske? Ser fram emot att läsa iaf, vad det nu blir! 🙂

  3. Skrev just på Ordalagets blogg att man kanske inte får till de där texterna nu som det finns djupet i. Så är det iaf för mig. Men jag tar din uppmaning till mig, det finns ju där, inom mig, solen och de vackra i naturen förleder mig bara.
    Låt en fågel beröra dig så länge, tills vi börjar skapa.
    Kram på dig!

  4. Så nedra mäktigt är det kanske inte, men du kan ju alltid kika in och glädjas åt att du inte haft värre skolledare än min skola i år…

    Just nu är jag bara oändligt trött, och de biträdande rektorerna har gett upp… de orkar inte ens hålla skenet uppe längre.

  5. Jag kan överhuvudtaget inte skriva något med innehåll så du får nöja dig med den här meningen.
    Kram 🙂

  6. Känner mig tom på ord för tillfället, då går det inte skriva.
    Däremot att komma in här och läsa är en fröjd 😉

Kommentera

