Funderingar innan en möjlig åska.

Om du finns där för någon. Och ger det du har.

Så kommer en tid när du behöver.

Och en undran:

Var finns den som du ställt upp för nu?

Livet.

av madonnan Postat i Okategoriserade

3 comments on “Funderingar innan en möjlig åska.

  1. Lite gnäll från min sida. Alla jag ställt upp för i 20 år försvann när mitt liv brakade samman. Idag förstår jag att dom inte var några vänner men då gjorde ont.

    Kram. 🙂

  2. En del försvinner, men det gör inget för de var kanske inte så mycket mer än just ”utsugare”, usch vilket fult ord. Andra finns kvar för de SER dig, de är kanske inte så många men värda så mycket mer.
    Kramar

  3. Hej Hoppas det inte åskade för mycket.När jag läser Dina rader så tänker jag som så att livet har en underbar förmåga att balansera .Kanske är det inte samma person som ställer upp för mig som jag varit där för.Men kanske nån annan.Ibland helt oväntat…
    🙂

Kommentera

