Något som är obehagligt

…med det här med blogg är att de som slutat blogga bara kan försvinna och jag vet inte hur de mår.

Om de har det bra, om de finns, ingenting vet jag.

Det kan kännas så obehagligt. För att jag inte vet.

av madonnan Postat i Okategoriserade

11 comments on “Något som är obehagligt

  1. Det känns väldigt konstigt och tomt när vissa försvinner. På något sätt tycker man att man känner varandra men samtidigt är det ju ganska anonymt…
    Ha en fin nationaldag!
    Kram

  2. Precis så undrar jag över Mafaldas. Bloggen är kvar men hon har inte skrivit ett ord sen 9:e maj. Jag har inte hört ett ljud och oroar mig så för henne.

    Ha en fin dag.
    Kram 🙂

  3. Ja, det känns underligt. Var tog Tant Rut vägen? Hon kanske finns igen – har inte kollat. Men bloggen är underlig…. Vi sitter ju alla framför en skärm och gör samma sak…

    Trevlig flaggdag på dej!

  4. Det märkliga är ju som sagt att det känns som man känner alla som man ”skriver med” man saknar när de inte skriver, undrar hur de mår osv.
    Kramizzzzz

  5. Precis så där kan jag också känna nästan blir lite hysterisk om jag inte har en mailadress till personen som fungerar. Men samtidigt vet jag att jag inte orkar ha för mycket kontakt jag är lite för sjuk för att orka som förr. Men vissa bloggare är ju så speciella för mig att jag vill ha dem kvar få ta del av dem. Ja du vi funderar och funderar över hur det blev och hur de har det så är vi funtade. Kan man vara annorlunda? *L*

  6. Tack alla för era kommentarer.
    Ser att fler kan känna lite som jag ibland.

    Birgitta: klart jag bryr mig 🙂

    Undrar också var Mafalda är… :/

    barbakvinna: Du är så positiv, gör saker lättare. Fast jag gillar inte den lilla oron som kan kännas…

    livsglimtar: Ja, jag tror man kan vara annorlunda…Fast det är nog mänskligt att undra om man lär känna en del genom bokstäverna med tiden, tror jag… 🙂

Kommentera

