Att bara påminna sig

…lite varje dag, om föresatser och fokusering på sånt som är noga uttänkt.

Det är rätt bra att göra. Sätta upp mål; det borde jag verkligen ha gjort. Tänk, att vara så fokuserad, så genomtänkt, så ospontan.

Det är säkert väldigt bra. Att vara så.

Fast det är ju inte jag. Nej, just det.

Oj, då.

Sen kom jag på en annan sak – personlig utveckling. Är det läge för det, eller kan jag fortsätta vara bara jag? Måste tänka…

av madonnan Postat i Okategoriserade

8 comments on “Att bara påminna sig

  1. Ibland får jag skriva lappar för att komma ihåg saker som bara måste göras. Annars så är jag nog så att jag är väldans flexibel och kan ändra mina planer snabbt utan att ”världen går under”!!
    Kramizzz

  2. Vi utvecklas hela tiden, varje dag, antingen
    vi vill det eller ej.
    Men om det är till vår fördel eller inte, det
    måste vi göra medvetna val för (tror jag)

    Ha det…

  3. Jag tror att vi utvecklas hela tiden även om vi inte ser det som ”personlig uttveckling”. Kanske går det av bara farten;-))
    Has en fin dag!

  4. Ja kära nån…jag skriver lappar som jag i sin tur glömmer att ta med. Men brukar få med mig det mesta i allafall…det som jag nästan alltid glömmer är SALT! Så simpelt..*S* Utveckling..ja..den pågår hela tiden…och spontanitet är levande för själen…. jag tror inte det är bra att ta bort den… så tråkigt det skulle bli..men det säger jag kanske för jag själv har svårt med att vara ”ospontan” *S* visst är det bra med struktur..men för det behöver man väl inte vara så enögd? *kraam* Ha det gott!

  5. Fokuserad, genomtänkt och ospontan är att missa livet, tycker jag.

    Tror inte du behöver personlig utvecklig – titta bara på din underbara blogg.

    Kram 🙂

  6. Personlig utveckling tror jag man får genom livet. Att leva utvecklar och att umgås med människor. Då lär man sådant som är viktigt 🙂
    Kram

Kommentera

