Ja, jisses

…jag tror jag tar och svimmar en liten smula.

Ibland bara skrattar jag åt mig själv. Så knäpp jag är emellanåt. Det är rätt dumt ju. Och en del här i livet är för bra för att vara sant.

Vad annat kan man göra än att skratta?

Dags att fundera lite.

av madonnan Postat i Okategoriserade

11 comments on “Ja, jisses

  1. Ang.statistik:
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig där. Har aldrig brytt mig om sidvisningar osv. så det har jag inte satt mig in i.

    Sussa gott 🙂

  2. Har ingen lust med AB-bloggen ikväll, går in här istället 😉

    Förresten det var absolut inget allvarligt, bara en känsla, apropå din kommentar hos mig, men tack för omtanken.

    Visst är det härligt när man kan skratta åt saker? De brukar jag kunna för det mesta o ibland när det blåst bort är det inte lika kul MEN det kommer alltid tbx, tack o lov_ det förlösande skrattade.
    En gåva.

    Ha en bra kväll nu. Kramen!

  3. Jo, håller med, om a och b, vad har du nu gjort, eller inte gjort? skratta åt sig själv, är en gåva! Kram på dig, och dottern, sladdisen är 20 månader, hennes bröder, 20 år, 21 år och 22 år. Kram igen!

Kommentera

