Glad på ett sätt

…att jag har den ålder jag har.

För när jag läser om en del saker verkar det så jobbigt numera. För vart har alla känslor tagit vägen?

Stämningen, omständigheter, funderingar, myset, glädjen, allt som hör till – så mycket.

Det verkar så…tekniskt på något vis, nu. När man läser om det alltså.

Förlåt, jag kunde inte låta bli. Skrivet med min lilla humor blandat med insikt. Ledtråd: siffra.

av madonnan Postat i Okategoriserade

5 comments on “Glad på ett sätt

  1. 🙂 Vet vad du menar och kan bara hålla med!!
    Sen att det ska testas så tidigt och så stenhårt från första stunden? Fattar inte??

    Yngsta dottern som fyller 20 i sommar är redan utbränd i detta…! Och ändå ”höll hon på sej” till strax före sin 18 årsdag! Så sorgligt och hemskt att tänka på..

    Ha en skön helg nu tjejen!
    Och DU!
    Glöm inte att vila lite dåodå! 🙂

    MjukisKramen..

  2. Tack! Så roligt att du tittade in.
    Jo, det är tekniker hit o dit och tillbehör och sånt. Inget fel i det om man så önskar, men var tog känslorna vägen?
    Så tänker jag 🙂

    Stackars dotter, inte lätt det där.

    Tack och detsamma till dig.
    Mjukiskram låter fint, skickar en tillbaka 🙂

Kommentera

