Om vi säger så här istället

…jag tänker inte skriva dystra inlägg om hur uttröttad jag känner mig, så jag gör inte det.

Men en sak, det är mycket jag inte orkar sätta mig in i riktigt här på wordpress. Som hur man länkar till andra och vad sjutton en tagg är. Bland annat.

Det tålamodet har inte jag.

Sen gick det som en dans att pilla ut linserna idag på jobbet. Konstigt, jag tycker inte det var någon skillnad för synen med dem i.

Skogen var vacker och många sprang och kämpade. Jag var stoltast förstås och bidrog med muntra tillrop i en backe.

Lite glad, eller inte glad men mer avslappnad, är jag när dottern har slutat springa långlopp. Jag var tvungen att ta henne till doktorn när det stod om alla hjärtproblem bland barn och ungdomar som tränade hårt. Men allt var bra och hon kämpade på. Nu är det andra grenar som gäller ett tag tror jag. Såna där man ser resultaten lite snabbare.

Annars då. Försöker avverka allt på en och en halv vecka, vill bara göra undan. Då får man skylla sig själv lite. Nu ser jag framåt och längtar till Spanien. Jag ska stå på taket varje kväll och se på stjärnorna och ljusen mot Gibraltar. Ibland när det är klart kan man se ända till Afrika.

Det är fint och något att tänka på tycker jag.

Så många fina människor det finns i världen förresten…

av madonnan Postat i Okategoriserade

5 comments on “Om vi säger så här istället

  1. Vad härligt för dig att åka iväg till Spanien, jag kan riktigt se hur du står där och bara njuter av utsikten!!!
    Kramizzz

Kommentera

