Nu vet jag varför

…jag trivs så bra här på WordPress.

Det är bilden som gör det. Den liknar exakt Lilla Sjötullsbron ute på Djurgården. Rofyllt, lite drömskt skimmer och påminnelser om förr i tiden.

Var det bättre förr i tiden?

av madonnan Postat i Okategoriserade

4 comments on “Nu vet jag varför

  1. Jag trivs också så förbaskat bra här.
    Du bidrar verkligen till det.

    För mig var det bättre förr eftersom lillebror fanns då men jag tror det börjar ljusna i horisonten..

    Jag vill så gärna ha svart bakom mina bilder annars tycker jag det här temat är så fint och så lugnt, men jag tror du har färgat temat med ditt lugna sätt.

    Kramar 🙂

  2. Miss T: Förstår dig, en sån förlust..vet inte hur man orkar?

    Tack snälla du. Jag är lugn, ja, på många sätt. Men kanske inte längst därinne alltid, känslosam skulle jag nog uttrycka det. Kram till dig 🙂

  3. Ja, bilden är fin fast jag bytt ut den mot min ko. Trivs också bra här på WP – känns sobrare på något vis och inte lika jäktigt! Trevlig kväll på dig du med fast den snart är slut!

Kommentera

