Ikväll ska jag ut och gå

…alldeles själv och det ser jag verkligen fram emot.

Visserligen har jag ont i hela kroppen och varför, det tar jag någon annan gång. Träningsvärk av en annorlunda anledning alltså. Hoppas jag inte får in någon på underliga tankar nu.

Vi ska äta wok och basilikapuckar. Och lite kött vid sidan av till de som vill ha. Själv äter jag aldrig kött för att jag inte tycker om det, dels för att det är ett djur och jag är så där att jag tänker mig in i saker, om nu ingen inte har förstått det. Jag kan ju inte äta upp ett djur, nä fy. Dessutom tycker jag inte om det.

Men i alla fall, sen ska jag ut och gå. Kastar bara ner några rader först. Kram till alla rara som läser.

                                          🙂

av madonnan Postat i Okategoriserade

6 comments on “Ikväll ska jag ut och gå

  1. Ha en jättetrevlig kväll nu, ja som du ser så återkommer jag till dig hela tiden…känner mig också hemma på din blogg..precis som du skrev att du gjorde hos mig..*ler*
    Världen är full av oupptäckta vänner ..var det någon klok människa som sa en gång..
    Stor vaaarm kram!

  2. Birgitta: Ja gå är avkopplande och behagligt särskilt med musik i öronen 🙂

    znogge: Så mysigt med hund, det vill jag ha…:)

    ordalaget: Skojigt. Tack och ha det bra 🙂

  3. Att ta en promenad gör gott både för en värkande kropp men inte minst för hjärnan. Huvudet rensas på något sätt när man är ute.

    Jag önskar dig en God Natts sömn och tittar in i morgon igen. Det blev sent ikväll.
    Kram

Kommentera

