Funderingar

…får jag så många och det är något som är en del av mig.

Inte så ofta delar jag med mig av mina inre tankar. Känner inte att det är viktigt så. Men att läsa en del texter gör mig undrande över vad som rör sig i andras tankar. Och beklämd.

Fast kanske får mina nedskrivna tankar ibland andra att känna så också?

 För övrigt är kramar bland det viktigaste som finns…

kram.jpg

av madonnan Postat i Okategoriserade

5 comments on “Funderingar

  1. Vilken fin liten bild.

    Dina tankar gör mig inte beklämd, däremot vaken. Beklämt vaken kanske det kan kallas för.

    (Ang. bloggrollen: finns det inte en kategori där du kan välja dom i bokstavsordning? Jag har för mig det.)

    Bli inte snurrig nu om min blogg byter tema. Jag får huvudvärk av mitt nuvarande tema.
    Jag gillar ditt, ska se hur jag klär i det.

    Kramar till dig

  2. Visst väcker det funderingar att läsa vissa bloggar men jag tror och vet att det är viktigt att tänka 🙂
    Bekymrad kan jag bli om jag tror att någon mår dåligt och jag inte kan hjälpa. Men då dyker den gode psykologens ord upp som gubben i lådan.
    Du kan bara finnas till för andra!
    Det hoppas jag att dom vet som jag tycker om, att jag finns där för dom om de vill.
    Kramar får du i massor av mig!!

  3. Känner det ibland som om jag är den enda i världen som har så många funderingar men så är det ju inte. Alla människor funderar naturligtvis mer eller mindre. Det är svårt att inte ta vid sig när man är en medkännande person. Man känner sig så maktlös ibland. Ha en fortsatt bra söndag. Kram

  4. Miss T: Jo, jag har sett att man kan ställa in det att de ska visas efter namn eller adress bl a, men det funkar inte…
    Ska kika in 🙂

    Syster Y: Jag vet att du är en vänlig och omtänksam kvinna! 🙂

    Andromeda: Jo, jag förstår hur du menar. Kram 🙂

Kommentera

