För mig

…betyder det mycket. Bara så, inget annat, behövs inget mer.

För människor är viktiga.

Och det gör mig glad och värmer mig en smula.

Det är så jag fungerar.

av madonnan Postat i Okategoriserade

4 comments on “För mig

  1. Det är så det ska vara, bara man inte glömmer bort sig själv. För om man glömmer sig själv, vad har man isåfall kvar att ge?

  2. Jag tror att det beror på vilket tema du har för att få dem i bokstavsordning.

    Och angående senaste inlägg, det ändrar du i presentation – gränsnitt i sidomeny eller nått sånt heter det.

    Om du undrar över något är det bara att fråga på, är bara glad om jag kan hjälpa till 🙂

Kommentera

