Hantlar i ett badrum

…kanske inte är så vanligt.

Men mina hantlar passar så bra där. Jag kan använda dem lite en stund alldeles ifred, utan kommentarer om att man ska göra si eller så. Dessutom kommer de lättare till användning. Så vältränad jag ska bli!

För övrigt tycker jag golf är överskattat. Har aldrig fattat vitsen riktigt…

av madonnan Postat i Okategoriserade

5 comments on “Hantlar i ett badrum

  1. Det var fiffigt av dig. Träna vill man ju helst göra utan påpekande.

    Tro det eller ej, Tiger Woods golfspel på datorn är jättekul. Lånade det av en kompis en gång och spelade ett halvår. Vad bra man blev till sist. Jag fick verkligen ett grepp om hur svårt det måste vara i verkligheten. Det är en mängd saker man måste beräkna innan man slår slagen.
    Däremot tycker jag det här med golfmedlemskap är löjligt och svindyrt. Inte en sport för vem som helst att utöva.
    Jag har för mig att Tiger Woods inte släpptes in i början av sin karriär för han är svart. Det säger allt.

    Ha en fin dag. Kram.

  2. Japp nu är jag här också, snurrar runt och försöker hitta var alla finns. Jag har också hantlar, men använder dem inte längre. Höll på med bodybuilding en gång i tiden. Då var jag snygg i kroppen!

  3. Tack alla för kommentarer, kul att läsa.

    Tiger Woods är ju så braa, men i övrigt vet jag inte med golf… 🙂

    Birgitta: tror jag missförstod en kommentar du gett till ngn annan?

    Rosa: Det kan jag tänka mig att du var/är…har inte sett så mkt resultat själv, men skam den som ger sig. Hoppet är det sista vet du… Kram till alla!

Kommentera

